Sunday, January 22, 2012

My dream comes true

Punya setahun kami berdua hidup takde proper wardrobe..

Hubby wants bigger wardrobe but I wanted to have a walk-in wardrobe..

He said the walk-in wardrobe dapat kecik jek...Besar ni je pon the space..

Elehhhh baju dia yg banyak dah boleh buat 5S dah tuh..
Since I'm gonna pay for this wardrobe, so I decided to proceed with my dream..

Taraaaa...my cinonit walk-in closet or wardrobe whateva you name it..

Tak kisah lah, janji walk in..but this wardrobe is much bigger than yg kitaorg installed kat PH.
L shape tuh mana nak dapat?hehehe
Hubby's wood flooring pon dah siap..


Okay, segala yg perlu dibelanja telah dibelanjakan,...ex-gratia pon dah masuk..
Alhamdullilah, rezeki anak2, suami & keluarga...
Next project - dry kitchen, pergola,bilik dania & dhiya, home office, etc etc....panjangnye list..hehe
Saya sungguh puas hati!!!

2 comments:

Laila Abas @ Kay Abas said...

dah sy sungguh envy!!

Ina said...

cinonitnye wardrobe ni..

Tinggal kenangan

I need to write this for my future memories.. It is hard to say goodbye to the house u once called home that compiles all good and bad memor...