Sunday, March 20, 2011

Malasnyee

Washing Machine dah sampai..
Siap pegi survey harga sabun..hahaha
Satu basuhan ajek kene tunggu 2 1/2 hours...mak oiiii lamanya...

Langsir dah siap pasang..Nagoya quality of sewing tak berapa cantik tapi murah..



CCTV & Home Alarm dah siap..touch up balik bende yg kene hacked pon sudahh..
Dekat 20 kotak dah hantar...
Lori pon dah jumpa cuma belum confirm tarikh since Mr Manager ada course kat PD..
KC untuk wet kitchen siap weekend ni..
Esok kene call Kedai Hood & Hob tuh confirm delivery..


Nanti nak kene call Cikgu Sekolah baru Dania to inform Dania would start her kelas on 4th April..
Itu belum siap shopping baju sopan untuk Dania..
Yelahkan dah sekolah Islamic Kindy ni takkan nak dia pakai skirt pendek kot time day care..
Kita pon kene biasakan dia dgn adab2 muslimah if not nanti culture shock pulak..
So takde nak berangan nak perm rambut, colour ker haper ker...
Err Dania masih lg pakai baju size 2 yrs old..hahaha..ponya kedekut nak beli baru..
Believe it or not we don't buy baju Dania except for Raya & musim Bonus..
She should be lucky if one of us pegi travel, and she will get souvenir t-shirt..
Barang-barang besday Dania pon dah sampai sikit2..Kek dah siap tempah 3 bulan yg lepas..hahaha



Weekend ni nak hantar balloon kat Balloon Buzz..n do some booking..
Sugar figurines untuk Toy story sangat mahal so I decided beli Jessie ajek..
The rest I will buy the actual figurines..
Banyak bende kene buat dan saya kepenatan..
Rumah would be halfly cooked when u guys are coming over..

I can't move so much, I can't carry heavy loads, I can't do this and I can't do that..
This year I'm all alone doing HP for my company..:(

No comments:

Tinggal kenangan

I need to write this for my future memories.. It is hard to say goodbye to the house u once called home that compiles all good and bad memor...