Monday, September 14, 2009

The 3rd week of Ramadhan..

aduss..cepatnye masa berlalu..

Apsal ek this year I did not receive any hampers from my bankers? hahaha..No iftar invitation pon..semua merajuk..:p

Oh ye, we got advance bonus, tak banyak but boleh lah..:) Bukan nak buat kenduri pon kan for this raya..enough for raya groceries, duit raya and makan-makan..:)

Dania woke up for Sahur few times...tapi dia bukan nak makan but nak tengok tv..

We solved one KFC picture puzzle for 1st time as family..Dania supposed to get Sponge Bob from Chicky Meal but stock dah habis..so she is so excited to do this puzzle...alahai bukan pandai pon..tapi bile puzzle dah siap, siap baring atas puzzle..lerr


We had iftar at IOI Mall, Subang Parade, Kemuning, merata..Done with our Raya groceries shopping at Carrefour..what else?.. I will hv my raya cookies next week..Duit Raya dah tukar, sampul raya dah dapat..hmm...BAJU MELAYU abah Dania tak beli lagik!!!!..:p



Pandaikan orang2 ni letak free gifts kat Kiddie Meal..isk isk..Si kenit has started singing Sudirman raya song ..'alik apong..alik apong...OoOoo'..balik kampung mano tuh?

btw I'm still struggling nak habiskan quran ni..ramadhan dah nak habis ni Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

1 comment:

jyss said...

hahah alik apong apo? ado apong ko dania hahha

aku dah abis yeay! timing yg baik sekali alhamdulillah :D first time nih heheh

Tinggal kenangan

I need to write this for my future memories.. It is hard to say goodbye to the house u once called home that compiles all good and bad memor...